Friday, May 23, 2008

framme, glad o trott...

solen skiner i delhi idag efter en veckas ihardigt regnande. tur med vadret kanns som en bra borjan. imorgon aker jag mot dharamsala for att landa lite, traffa gelek, spatsera runt och sitta pa stenar.
manga pratar om explotionerna i jaipur forra veckan, men de sager att snubben som organiserade dem greps igar i delhi.
tack for jatte fint avsked dar hemma. var ledsen igar men nu ser jag pa resan som det jag har hettsat sa mycket om de senaste tva aren sa.... nu ska det banne mig bli av...

big love!
halsningar till er alla,
ellen

2 comments:

Unknown said...

Gott att höra att resan har gått bra och att du fick med dig bagaget fast du åkte B.A. Ha det så gott Pappa

arabella said...

Jag hoppas du har det fint, tänker på er alla som har stuckit iväg redan OFTA! Jag har fixat 2*23 kilo nu med Brittish så jag känner mig lugnare, och Lindas slutade på 48 kg, det tycker jag är ok.
Puss på dig bland hönor och pirater!

Anna