Sunday, May 4, 2008

vila, vila o vila...






hej,
vila,vila, vila är det bästa just nu. skolan är slut o lägenheten i malmö är uthyrd!
imorgon bär det av till stockholm för att söka visum. jag har finkläder med mig och mitt största leende. det är inte nog ironiskt att bangladesh turistmyndighet har döpt landets slogan till:

-Come to bangladesh, before everyone else does!

eftersom det är så galet svårt att få visum ja!
jag har tänkt mycket över hur jag ska gå till väga för att få längsta möjliga visum och har nu insett att jag ska satsa på att bara få 60 dagar, nog mycket för att jag ska hinna resa in i landet. sen kan jag pyssla med att förlänga o grejja på plats..det gäller att be om rimliga mängder, annars får jag bara avslag med det samma...

lägger in lite bilder från valborg och promenader i solen...

önska mig lycka till!

//ellen

No comments: