Thursday, July 3, 2008

Thanapara, den vackraste platsen pa jorden


Skrev detta for en vecka sedan men lagger upp det nu.
Det ar sa himla fint har. Sa gront att om jag skulle grata sa skulle det komma grona tarar!


Jag har gjort en arbetsplan nu med Mr Raihan, chefen for byutvecklingsprojektet och forsokt komma igang med lite rutiner! Borjat med bangla lektioner varje morgon vid 8 och vid nio borjar arbetet pa kontoret, i klad butiken i rajshahi eller pa faltbesok av nagot av thanaparas projekt!


Monsunen har dock hindrat mig flera ganger fran faltbesok men det ar bara att planera en ny dag och forsoka igen! Som med allt annat i livet...
Annars ar allt bra, ska aka till Dhaka pa mandag for att fjaska till mig ett visum for 6 manader!
Ami Posundo kori Bangladesh! Jag gillar bangladesh pa bangla...detta ar mitt hemliga knep om jag far problem...
Yeah!
Wish me luck!

No comments: